بازدید دوساعته نماینده مردم یزد و صدوق از اداره کل نوسازی مدارس

یزدفردا "در این بازدید مدیر کل نوسازی و مدارس گزارشی از روند فعالیتهای جاری و پروژه های در دست اقدام نوسازی ارائه کرد. مهندس محمدی با توجه به تعداد زیادی از مدارس نیمه تمام استان اظهار داشت هم و غم ما در سازمان تکمیل پروژه های نیمه تمام و حتی الامکان پرهیز از احداث پروژه های جدید است تا با مساعدت مسئولین استانی و کشوری این پروژه های نیمه تمام به حداقل برسد.
به گزارش یزدفردا براساس اعلام
دفتر نماینده مردم یزد و صدوق :مهندس اولیاء با بیان اهمیت نقش سازمان نوسازی مدارس در تامین فضاهای آموزشی مطلوب و استاندارد دراستان اظهار داشت روال کار باید به گونه ای باشد که نوسازی مدارس بعنوان دستگاه اجرایی با توجه به اعتبارات و امکانات ملی و استانی بتواند در اتمام پروژه ها درزمان منطقی و بر اساس شاخص ها و استانداردها با کمک آموزش و پرورش و معاونت برنامه ریزی استانداری اقدام نماید.
عضو کمیسیون عمران مجلس از هماهنگی کامل نوسازی و آموزش و پرورش در ارائه تصویر کامل از وضعیت فضاهای آموزشی و نیمه تمام و میزان کمبودهای اعتباری در این زمینه تاکید کرد و افزود ارائه این گزارش به مسئولان استان و وزارت آموزش و پرورش کارساز خواهد بود.
نماینده مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور افزود: کارشناسان اداره کل نوسازی با تحلیل فنی از عملکرد و بیان تحلیل خود درحوزه های طراحی ، مقاوم سازی ، نظارت ، تاسیسات و غیره می توانند جایگاه و موقعیت استان را در تاثیر گذاری مطلوب بر پروژه ها در کشور مشخص نمایند.
نماینده مردم یزد و صدوق با تاکید بر کارآمدی و بروز کردن بانک اطلاعات پروژه ها بر توزیع عادلانه اعتبارات ملی و استانی بر اساس نیازهای واقعی هر منطقه تاکید کرد و از خدمات مجموعه کارشناسان و مسئولین این اداره تقدیر و تشکر کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا